Observ

Și câștigătorul esteeee….!

Grea săptămână pentru artiști.

Chiar în săptămâna în care un oraș românesc a devenit Capitala Culturală, cel mai mult de suferit au avut artiștii.
Laura Bretan a ieșit pe locul II la America’s Got Talent, Dana Nălbaru & Dragoș Bucur au fost scoși la lecție de o țară întreagă, filmul SierraNevada nici nu s-a lansat bine, că se bate lumea pentru el, dar, cică, nu pe el, Music Media Awards a mai demascat niște artiști de talent, iar Carla’s Dreams numai anonim nu mai este.
Acum vreo două săptămâni, în online, (noi, românii)le-am bătut obrazul rușilor, strigând cu litere mari că jurnalismul lor este cinic, pentru că l-au urmărit pe Carla’s și i-au publicat chipul.
Iată cum, zilele astea, în loc să-și dea el masca jos și-au dat-o alții. Adică ăia care au început să judece dacă a fost artist, răsfățat, principial, arogant sau neînțeles, când a plecat de pe scenă.
Nu îi iau apărarea pentru cum a ales să reacționeze, ci vreau să apăr ceea ce reprezintă el în contextul ăsta.
Deodată, există foarte mulți care îl judecă și pe el și pe cel care a aruncat cu bani, dar care nu cred că își pun problema să cumpere, vreodată, bilet la spectacolul vreunui artist, să cumpere muzică, să cumpere un film, o carte etc. Fani, hateri, oameni din industrie(da, este o industrie, pentru că se investesc foarte mulți bani), alți artiști, bloggeri, comentează dacă a fost sau nu a fost, vorba unui film. Cred că cei mai mulți nu atacă actul în sine, ci este efectul un soi de invidie asupra succesului lui.
Puneți întâmplarea în pielea altui artist și vedeți cum vi se mai pare.
Și mai mulți s-au prins ce este în spatele acțiunii, de fapt, și se pricep la ce înseamnă PR și ‘mișcare de marketing’.
Realitatea este ca și o mare parte din cei care se ocupa cu asta și câștiga bani din așa ceva, nu știu ce înseamnă, cu adevărat. Mă refer la aceeași industrie.
Ironic, dar situația asta are două fețe sau măști: dacă artistul Carla’s Dreams nu ar fi fost atât de popular, nu se vorbea atât de mult despre asta și tot dacă nu era așa popular, probabil, nu ar fi plecat de pe scenă.
La Music Media Awards, cu două zile înainte, au ‘aruncat’ organizatorii cu premii în ei și nu au plecat de pe scenă, cum, la fel de bine, sunt organizatori care ‘aruncă’ cu bani în niște artiști, dar ei încă rămân pe scenă și nu pleacă, deși ar trebui.
După suma părerilor pe care le-am văzut în ultimele zile, dacă ar fi să ne luăm dupa ‘gura lumii’, ar trebui să se întâmple cam așa:
Capitala Culturală să se mute la Târgoviște(tot cu T începe, ce mai contează), Carla’s să facă home singing, Dana și Dragoș să se mute în Timișoara, iar Andi Moisescu să divorțeze de Olivia, pentru că nu știe nimeni de ce, dar ce mai contează.
De fapt, marele câștigător al acestei săptămâni nu este niciunul din cei de mai sus, ci este ING, pentru că n-a mai vorbit nimeni de ei, iar eu cred că ăla de a aruncat cu bani în club, de fapt, lucrează la banca lor.
Să ne vedem de treabă.
Foto – http://www.las2orillas.co
Previous Post Next Post

You Might Also Like

Fara comentarii

Lasa un mesaj